مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری

راهنماي ثبت نام در سامانه علائم تجاري
جهت ثبت نام در سامانه راهبري علائم تجاري (سرعت) كافيست با كليك روي لينك ثبت نام مراحل را گام به گام طي كنيد لازم است قبل از شروع مراحل مدارك ذيل را آماده كنيد و آنها را اسكن كنيد. پس از اسكن مدارك و تكميل مراحل ثبت نام و دريافت كد پيگيري و نام كاربري و كلمه عبور سامانه (جهت ورود به سامانه و مشاهده نتايج و پيگيري و رفع نواقص احتمالي) شما می توانید سوالات و رفع مشکلات در ثبت نام را با شماره 09128501828 و یا 02128421838 در میان بگذارید.

مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری
شخص حقیقی:
1-کپی شناسنامه
2-کارت ملی
3-کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
4-کپی مجوز فعالیت (جواز تأسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

شخص حقوقی:
1-کپی شناسنامه
2-کپی کارت ملی
3-کپی روز نامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
4-کپی مجوز فعالیت (جواز تأسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
5-کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

تدکر: در صورتیکه در تصویرعلامت یا نام مورد نظر شما جهت ثبت، کلمه یا حروف لاتین استفاده نشده باشد، ارائه کارت بازرگانی الزامی نخواهد بود.