بهترین نوع هدایای تبلیغاتی

مسلماً براي شما هم پيش آمده که از طرف يک شرکت،بانک و يا موسسه تجاري يک کيف پول، خودکار و … که در قسمتي از آن لوگو و يا اطلاعاتي از آن واحد تجاري روي آن ثبت شده باشد دريافت کرده باشيد.البته شما اين نوع محصولات را به عنوان هديه دريافت کرديد و بابت آن فقط از خدمات آنها استفاده مي کنيد!

بهترين زمان براي هديه دادن
بهترين زمان براي ارائه هداياي تبليغاتي مي تواند اولين ديدار شما با مشتري باشد. معمولاً در اين نوع از تبليغات از هداياي تبليغاتي ساده اما با اطلاعات زياد استفاده مي شود تا زمينه آشنايي را با برند مورد نظر ايجاد کند. اما بهترين از اين روش زماني است که شما به يک سري مشتري هاي خاص خود هداياي تبليغاتي باکيفيت تري مي دهيد. شما فراموش کرديد هدف هداياي تبليغاتي چيست به همين خاطر هميشه سعي مي کنيد يک شعار بزرگ، شماره تماس، اسم شرکت و… خود را هرچه بيشتر در هديه خود نمايش دهيد. يکي از دلايل شکست بازدهي هداياي تبليغاتي نيز دقيقاً همين مسئله است.

مشتري شما بيلبورد تبليغاتي نيست
هديه تبليغاتي اداريزماني که شما يک کيف پول چرم با کيفيت زيادي به مشتريان خود هديه مي دهيد حداقل انتظار داريد يک اثر از خود در ديد مشتري داشته باشيد. معمولاً صاحبان مشاغل در اين زمينه عجول هستند. به واقع کدام مشتري يک کيف پول با آرم بزرگ برند شما در روي کيف را استفاده مي کند؟ در اين مواقع مشتريان اين حس را مي کنند که بيلبورد تبليغاتي رايگان شما هستند!