معروف ترین برندهای لباس و معروف ترین برند های جهان ، 10 برند موفق

10 برند معروف لباس

در قرن 21 هستيم ، عصر تکنولوژي اطلاعات و جهاني شدن ، مادي و مصرف گرايي است.مردم در تلاش براي ايجاد ميليون ها دلار هستند که بتوانند لوکس زندگي کنند و از برندهاي معروف لباس استفاده کنند و مارک هاي معروف لباس را داشته باشن . داشتن محصولاتي که توسط معروف ترين برند هاي جهان توليد شده نمادي از طبقه بالا و زندگي در چنين جامعه اي در نظر گرفته شده است ، از آنجايي که قيمت محصولات اين برندها در کاتالوگ هايشان فوق العاده گران است کسي که يکي از لوازمش از برندهاي لوکس باشد ثروتمند محسوب ميشود.

 

1 - گوچي Gucci

اين نام تجاري در سال ???? توسط Gucci گوچي در ايتاليا تاسيس شد. اين برند در سراسر جهان براي کالاهاي چرمي با کيفيت عالي و سبک مد ايتاليايي مشهور است. گوچي به عنوان بهترين نام تجاري ايتاليايي درنظر گرفته شده است است و در نمودار ايجاد شده توسط Interbrand که ???تا ازبهترين مارک هاي سراسر جهان را ليست کرده است، برگزيده ميباشد. اين امر در مورد توليد ?????????? دلار را به طور سالانه تعميم داده شده است

 

کيف گوچي - معروف ترين برند هاي لباس.

 

2 - لوييس ويتون  louis vuitton 

کيف لوييس ويتون - معروف ترين برند هاي دنيا

اين سبک مد فرانسوي مورد علاقه کساني ست که معناي سبک و خود نمايي را ميدانند.اين برند مختص عينک آفتابي ، کالاهاي چرمي ، ساعت ، کيف و کفش ميباشد.ايران ناز، ال وي مونو که براي خود نشاني است و اين برند را به نماد مجسمه تبديل ساخته است. ميگويند اين شرکت محصولات خود را به بالاترين قيمت در اين صنعت به فروش ميرساند که مويد اين حقيقت است که درآمد سالانه آن حدود ??? ميليارد دلارميباشد

.

3 - شانل Chanel

برند مد معروف با آيکون کوکو Chanel است و بعنوان ظريف ترين و شيک ترين برند در مد لباس زنانه در نظر گرفته مي شود. Chanel توليد بالايي در کالاهاي لوکس ، عطر ، لباس و لوازم آرايشي و خيلي چيزهاي ديگر دارد.

اغراق نيست اگر بگويم که برند Chanel يکي از برند هاي شناخته شده در سراسر جهان است.

 

4 - باربري Burberry

باربري يک نام برند لوکس بريتانيايي است که همه چيز از عطر و لباس تا زيورآلات را توليد ميکند. محصولات اين برند داراي الگوي بسيار مشخصي است که توسط خانه مد در همه جا کپي شده است.درآمد شرکت يک ميليارد دلار در سال است.

 

 Fendi - 5

يک برند ايتاليايي است که بخاطر کيف هاي دستي خود بسيار شناخته شده است.

فعاليت خود را از سال ???? به صورت مختصر آغازکرد اما از زماني که LVMH مالکيت آن را گرفت در سراسر جهان به رسميت شناخته شد. توليد Fendi حدود ???،???،??? دلار در سال است.

 

6 - DIOR Christian 

کريستين ديور در LVMH سهام دارد و دفتر مرکزي آن در پاريس است.اين برند در سال ???? تاسيس شد و بهترين ارايه همزمان مد و همچنين لوازم جانبي و کالاهاي چرمي است. با بيش از ??? فروشگاه خرده فروشي در سراسر جهان ، تعجب آور نيست که درآمد آن حدود ?? ميليارد دلار در سال است.

 

7 - پرادا Prada

پرادا يکي از برند هاي پرطرفدار در جهان نظر گرفته شده است است و بدون شک يک مارک شناخته شده است. اين برند توسط يکي از آيکون هاي مد به نام ماريو پرادا تاسيس شد و سال هاست که لوازم جانبي چرم ، کلاه و کفش توليد ميکند. پرادا ?????????? دلار را به طور سالانه درامد دارد

 

8 - christion Louboutin Prada

اين طراح براي زنان کفش توليد ميکند که بسيار زيبا هستند. در سال ???? در فرانسه تاسيس شد، اين کفش ها منحصر به فرد هستند زيرا کف همه آنها قرمز است. او مي گويد که هدف اصلي او اين است که زنان حس اعتماد به نفس داشته باشندو نيازي به گفتن نيست ، اگر او توان داشتن اين کفش ا دارد، چرا نبايد خود رادر راس جهان احساس کند؟

 

9 - ورساچهVersace 

جياني ورساچه برندي ايتاليايي است و در سال ???? تاسيس شد.برند ورساچه محبوبيت فوري خود را در طراحي لباس پس از آن که اولين بوتيک افتتاح شد به دست آورد و امروز ، در ميان بهترين و گران ترين برندها در جهان است. اين شرکت هر چيزي که فکر ش را کنيد توليد ميکند کفش ، لباس تا عطر .

 

10 - هرمسHermes

هرمس يک برند فرانسوي است که براي توليد خيره کننده ترين کيف ها و روسري شناخته شده است. عطر آنها آسماني و چرم آن نرم تر از پوست ميباشد. لوگوي آن در نوع خود متمايز است و شرکت در حدود ? ميليارد دلار در سال درامد دارد.