برند محبوب من را چگونه مدیران می سازند؟

برند محبوب ; همانطور که می دانید حدود یک چهارم از جمعیت کشورمان را جوانان تشکیل می دهند متاسفانه اکثر افرادی که در عرصه فروش و بازاریابی فعالیت می کنند به این موضوع بی توجه اند. در این مقاله سعی داریم که سلایق و علایق افراد جوان در خصوص برند محوب آنها را به طور خلاصه برای شما شفاف سازی نماییم.

برند محبوب من را چگونه مديران مي سازند؟
1- اکثر جوانان اصولا به خود و موقعیت و شخصیتشان افتخار می کنند اگر برندی از طریق کمیپین محصولات و خدماتش برای آنها چنین موقعیتی را بوجود آورد، مطمئنا برند محبوب آنها خواهد شد.

2- باید بدانید جوانان امروز برخلاف جوانان قدیمی اعمال نفوذ بیشتری بر روی دیگران دارند. چون آنها تمام وقت از تکنولوژی های روز دنیا و اینترنت استفاده می کنند و مطمئنا اطلاعات به روزی خواهند داشت، بنابراین بر روی دیگر نفوذ بیشتری دارند و فراموش نکنند که آنها دائما در حال تبادل اطلاعات در مورد برند محبوب خود با دوستانشان هستند.
3- بازاریابان می توانند از جوانان برای به اشتراک گذاری اطلاعات استفاده کنند. جوانان بیش از هر نسلی تشنه اطلاعات هستند و بازاریابان می توانند با استفاده از آنها به نشر اطلاعات محصولات و خدمات خود بپردازند.

4- جوانان از عکس و مطالب احساسی بسیار اسقبال می نمایند و از محیط های اجتماعی برای ایجاد ارتباطات گسترده استفاده می کنند. آنها به علل موفقیت و تفاوت های برندها بسیار اهمیت می دهند و یقینا در آخر برندی را انتخاب می کنند که بهترین محصولات و خدمات را ارائه می دهد. چنانچه برندتان در محیط های اجتماعی فعالیت دارد بسیار موثر است، اما هرگز به نشر ساختگی برند خود در محیط های اجتماعی نپردازید.

5- جوانان در حین انتخاب برند به نظر والدینشان بسیار اهمیت می دهند، آنها اکثرا برندی را انتخاب می کنند که مادرشان آن برند را تایید کند. البته در جامعه ما به نادرستی جا افتاده که جوانان لوس بار آمده اند، اما آنها فقط عاشق والدین خود هستند و تائید آنها را برای انتخاب برند بسیار با اهمیت می دانند.

6- جوانان امروز بسیار به عکس و قاب عکس علاقه دارند. آنها هر چیزی را در غالب عکس می پسندند مثل Pinterest و instagram . در هنگام ارتباط با جوانان هرگز فراموش نکنید که اصولا از چیزهایی خوششان می آید که در قالب عکس باشد.

7- اصولا جوانان بسیار احساساتی تر از دیگرانند زیرا آنها در محیط های اجتماعی با شور و هیجان بیشتری برخورد می کنند و سعی می کنند که شخصیت و توانایی خود را در غالب همان شور اشتیاق معرفی می کنند. آنها پای صحبت افراد احساساتی بیشتر می نشینند و بدانید یکی از ابزار انتخاب برای نسل جوان، احساسات است. یعنی آنها برای خرید و انتخاب یک محصول و یا حتی یک فیلم از قوه احساسشان استفاده می کنند.

برند محبوب ؛ پس برای جذب و فروش در بین این گروه از جامعه حتما فعالیت های خود را بر پایه شور و اشتیاق بگذارید و مطمئنا آنها برای شما در سراسر دنیا تبلیغات دهان به دهان می کنند. بنابراین برای تبلیغات محصولات و خدمات خود شور و اشتیاق به خرج دهید. آنها برندهای احساساتی و پرشور و اشتیاق را دوست دارند، سعی کنید بخشی از سیستم ها و تشکیلاتتان تداعی کننده ( برندسازی ) شور و هیجان در ذهن جوانان باشند.