راهنمای انتخاب نام جهت شرکت یا برند
جهت انتخاب نام ، سبک و سیاق متنوعی موجود بوده که در ذیل به پاره ای از آنها اشاره میکنیم . شاید که این موارد اشاره شده راهگشای دوستانی که در پی نامی مناسب برای کسب و کار خود میباشند شود .
_ شخصیت پردازی : برخی از نامهای انتخابی شما می تواند بر اساس نام افسانه یا داستانهای قدیمی اقتباس شده باشد .
_ نام بنیانگذار : بعضا نام انتخابی می تواند برگرفته از نام موسس کالا یا خدمات باشد بعنوان مثال : والت دیسنی
_ نامهای تداعی کننده : نامهائی که یک تصور ذهنی واضحی را نمایان می کنند مانند : آمازون یا تهران ثبت
_ کلمات توصیفی : این نوع نام گذاری می تواند توصیف کننده مزیت و یا عملکرد محصول باشد . مانند : ایرباس یا فست فود
_ واژه هایی کاملا جدید و منحصر به فرد: مانند kent و سالیزکو
_ منطقه تولید : گاها نام منطقه تولید شده می تواند برای نامگذاری محصول مورد استفاده قرارگیرد مانند : فوجی فیلم
_ استفاده از کلمات باصدای مترداف : اسامی مانند وایلدوادی دانکین دونات و … از این دسته می باشند .
_ اسامی خارجی : که اصولا این کلمات ریشه ای خارج از فرهنگ این سرزمین داشته ، مانند : ولوو یا سامسونگ
مشاوره انتخاب اسم شرکت ، راهنمای انتخاب اسم شرکت ، لیست اسم شرکتها ، راهنمای اسم شرکت