تامین هدایای تبلیغاتی

کالاي تجاري عمدتا توسط شرکت هاي صنفي در ايالات متحده امريکا، کانادا، UK و ايرلند و از طريق توزيع کنندگان اين کالاها خريده شده است. در ايالات متحده و کانادا اين توزيع کنندگان «مشاور تبليغاتي» يا «توزيع کننده هداياي تبليغاتي» ناميده مي شوند.

توزيع کنندگان توانايي تامين و تحويل چندين تن محصول در سراسر کره زمين را دارند. حتي با ورود و رشد اينترنت اين زنجيره تامين به دلايلي تغيير نکرده است:

محصولات تجاري طبق تعريف محصولاتي با لوگوي چاپ شده، نام يا پيام شرکت در رنگ هاي خاص PMS است. توزيع کنندگان به مشتريان نهايي در گردآوري کار هنري در قالب درست کمک مي کنند و در بعضي موارد توزيع کنندگان ممکن است براي مشتريان نهايي کارهنري را خلق نمايند. در نتيجه توزيع کنندگان به منظور رساندن قالب و اندازه صحيح براي کار با توليد کنندگان، چاپ کننده ها يا تحويل دهنده ها ارتباط دارند.

از آن جايي که توزيع کنندگان خوب نسبت به توانايي هاي چندين توليد کننده شناخت کامل دارند مي توانند در صرفه جويي زماني و مالي مشتري نهايي که صرف جستجوي توليد کننده يا چاپ کننده اي با قابليت توليد و حمل و نقل به موقع محصولات برحسب ويژگي ها و به مقدار مورد نياز مي شود، نقش بسزايي داشته باشد.