برندینگ با استفاده از فیس بوک و توئیتر

امروزه ، جهان در دست فن آوری قرار گفته شده است ، هر فردی در حال تلاش برای برند سازی می باشد ، استفاده از شبکه های اجتماعی برای برندینگ ، باعث جلب توجه بسیار زیادی می شود ، در این مقاله چند نکته در رابطه با استفاده صحیح از فیس بوک و توئیتر برای برندینگ ذکر شده است.

1) دهان به دهان
امروزه تقریبا همه جا صحبت از فیس بوک و توئیتر است ، استفاده از شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و توئیتر ، باعث دهان به دهان چرخیدن برند شما می شود ، اگر یک فرد از تجارت موفق شما در صفحه خود تبلیغ کند ، دوستان این فرد ، شما را نیز تبلیغ خواهند کرد و همینطور همانند یک ویروس دهان به دهان این تبلیغ پخش خواهد شد ، شبکه های اجتماعی در برند سازی تجارت شما کمک بسزایی خواهند کرد.

2) با برند های دیگر (همکاران خود) مشارکت کنید
یکی دیگر از امکانات شبکه های اجتماعی فیس بوک و توئیتر ، ایجاد اتصال و ارتباط با دیگران است ، مشارکت شما با دیگر برند ها و شرکت های تجاری دیگر ، باعث افزایش محبوبیت شما خواهد شد ، سعی کنید در تمام مطالب برند های دیگران شرکت کنید و برای آنها نظر بگذارید ، این مشارکت ، مخاطبان و مشتریان شما را افزایش خواهد داد.

3) تعامل با کاربران از طریق بروز رسانی
فیس بوک و توئیتر اجازه می دهند که تصاویر ، محتوا و دیگر مواردی را به صفحات گروه تجاری خود اضافه نمائید ، با انجام این کار ، کاربران و مخاطبان شما بزودی درگیر مطالب شما می شوند و با شما تعامل پیدا خواهند کرد، هنگامی کاربران احساس کنند که مطالب شما بسیار جالب و شگفت انگیز است ، دیگر برای برند شما احترام خاصی قائل می شوند ، بدین ترتیب برند شما محبوب تر خواهد شد ، شما باید مطالبی را به صفحات خود اضافه کنید که کاربران به آنها علاقه مند باشند ، در این صورت شما نوری مثبت را برای برند خود تاسیس کرده اید.

4) اشتراک گذاری
زمانی که شما محتوای جذابی را در صفحات شبکه اجتماعی خود به اشتراک قرار می دهید ، کاربران می توانند به راحتی مطالب شما را در صفحات خود و در صفحات دوستان خود به اشتراک قرار دهند ، این کار نیز نوعی دهان به دهان می باشد ، شما می توانید از این امکان اشتراک گذاری بهترین بازدهی را داشته باشید.

5) کاربران خود را افزایش دهید
فیس بوک و توئیتر ، هر دو امکان جذب مخاطبان را دارند ، اگر شما بتوانید تعداد کاربران و مخاطبان خود را افزایش دهید ، این کار علاقه مندی را ایجاد می کند ، ارتباط برند شما با دیگر افراد ، آگاهی از نام تجاری شما را افزایش خواهد داد .