خرید و فروش برند آماده

داشتن یک برند پایه هر کسب و کار از نظر تداوم در تجارت می باشد زیرا داشتن یک نام یا نشان ماندگار برای ادامه فعالیت در بازارها بسیار مهم می باشد .امروزه اکثر کسب و کارها به اهمیت استفاده از علائم تجاری پی برده اند و آن را به عنوان چیزی که باعث تمیز دادن محصولاتشان با دیگر رقبا می باشد به کار می برند. اگر علامت ثبت نشود دیگر رقبا با همان نام و علامت و یا شبیه به آن موجب گمراهی مشتریان در خرید کالا شده و در نتیجه سرمایه گذاری در بازاریابی یک محصول بی فایده می شود.
هر کلمه، حرف، عدد، اشکال هندسی، رنگ، تصویر یا ترکیب آنها که برای تشخیص یک کالا یا خدمات به کار رود را می توان علامت تجاری محسوب کرد.
در حال حاضر ثبت یک برند از طریق سامانه ۳ الی ۴ ماه طول می کشد که اگر این کار از طریق خودتان انجام گیرد به علت وارد نبودن در ثبت برخی از اطلاعات یا کمبود مدارک ممکن است سامانه، ثبت برند شما را قبول ننماید. بعد از ثبت در سامانه باید چندین ماه صبر کرده و منتظر رسیدگی و جواب کارشناس باشد.اگر در یکی از موارد دچار نقص شده باشد رفع آن تخصصی می باشد و مستلزم داشتن اطلاعات و تجربه در این زمینه می باشد. شرکت تهران ثبت با دارا بودن وکلای با تجربه در زمینه ثبت در سامانه و پیگیری و رفع نقص به شما یاری می رساند.
پس از صدور آگهی و تشکیل پرونده، روزنامه رسمی اولیه ارسال می گردد که باید به سازمان روزنامه رسمی در پارک شهر مراجعه کرده و مبلغ را بپردازید؛ در صورتی که تهران ثبت این کار را طی ۱ الی ۲ روز انجام داده و با پیک به محل شما ارسال می کند.
درخواست ثبت برند در سامانه تا لحظه ای که برند متعلق به شما می شود دارای پروسه ای طولانی می باشد که تهران ثبت با دانش کافی در این زمنیه می تواند زمان انتظار را برای شما به حداقل برساند.
استعلام یک برند ۴۵ روز کاری زمان می برد در صورتی که شرکت تهران ثبت ، ارائه دهنده ثبت برند می تواند ظرف چند روز این کار را انجام دهد .
ثبت علامت تجاری دارای دو مرحله می باشد که مرحله اول ۲ ماه زمان می برد تا نام مورد نظر برند شما تایید شود و مرحله دوم ۴ ماه و نیم الی ۵ ماه زمان می برد تا پروانه ده ساله صادر گردد.
شما می توانید برند دیگران را در دفتر خانه به نام خود کنید به شرط اینکه زمینه فعالیتتان یکی باشد.